חיפוש
  • ניגי ארגונומיה מתקדמת

מדוע כדאי לשקול ישיבה אקטיבית

המדריך שלך לעולם הישיבה הפעילה, כולל היתרונות של כסאות ישיבה פעילים, ומבט על הסוגים השונים הקיימים.

כיסא ביתי ארגונומי
HAG CAPISCO כיסא ביתי ארגונומי

מהי ישיבה פעילה?

ישיבה פעילה או דינמית היא דרך לשמור על תנועת גופך בישיבה, ולעודד את אותן תנועות טבעיות המתרחשות כשאתה עומד או הולך. באמצעות ישיבה פעילה תוכלו לשפר את היציבה, לחזק את שרירי הגב והליבה ולהפחית את הלחץ הכללי המונח על גופכם באמצעות אורח חיים יושבני.

אבל למה זה חשוב?


בעוד ששגרת אימונים קבועה מועילה מאוד לגופך, היא פשוט לא מפצה על תקופות ישיבה ממושכות. אינספור פרויקטים מחקריים הראו עד כמה אורחות חיים בישיבה מזיקים תורמים למגוון שלם של מחלות, החל מסוכרת וכלה במחלות לב.


אחד ההיבטים המזיקים ביותר (והמון מתלוננים עליהם) בישיבה ממושכת הוא אובדן כוח הליבה, המוביל לגב נוקשה ולרפיון.

למעשה, בגבך, לא רק שרירים הולכים ונוקשים, אלא הקולגן ברצועות ובמפרקים שמתחשל כתוצאה ממחזור הדם לקוי.


היתרונות של ישיבה פעילה

ישיבה פעילה מוכרת יותר ויותר כדרך להפחית את ההשפעה שיש לישיבה על גופנו, כפי שהסביר הארגונומי הבכיר של פלוק סוכי אסיי; "לישיבה פעילה יש יתרונות רבים.