top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

הקמת המשרד הביתי החדש..

עודכן: 1 בנוב׳ 2021

המציאות של התקופה בה אנו חיים כרגע היא שכעת אנו מבלים הרבה יותר זמן בבית ממה שדוחנו לראשונה וזה לא צפוי להשתנות בקרוב.

גם אם נתחיל להחזיר אנשים למקום העבודה, עדיין יהיה חלק גדול מהאנשים בבית או אנשים שירצו להמשיך לעבוד מהבית במשך חלק מהשבוע קדימה.

המשמעות היא שהשינויים היצירתיים האלה שבוצעו בהתקנות הבית שלנו בהתחלה עשויים כעת לא להיות הפתרון הטוב ביותר.


כאמור, עלינו לשפר ללא הרף את אופן העבודה שלנו כי הדברים משתנים כל הזמן. ככל שאנחנו מוכנים לבצע את השינויים האלה עם הידע שיש לנו, כך נוכל לנהל טוב יותר את השינויים האלה.


חשוב כעת לשקול כיצד אתה עושה כמה מאותם פריצות יצירתיות לשינויים קבועים יותר על ידי יישום הציוד הנכון שתוכנן במיוחד למטרה.


הכיסא הארגונומי

בואו נתחיל עם הכיסא ונעבור את דרכנו דרך סביבת העבודה כולה - לקישור לכיסאות לחץ כאן

בכיסא שיתמוך בך ויתאים לך כראוי, יש כמה תכונות עיקריות שעליך לקחת בחשבון:


התאמת גובה

עומק המושב

כוונון משענת גב או מותני

משענות יד מתכווננות

התאמת כיסא דינמית (מאפשרת לך לנוע בכיסא תוך תמיכה)



לאחר מכן אתה רוצה לשקול את השולחן או השולחן שלך. גובה השולחן הסטנדרטי הוא 72 ס"מ וזה מתאם לגובה המרפק היושב.

בשל כך, תרצה לוודא שתוכל להגדיר את עצמך כך שכאשר הידיים שלך בחיקך, השולחן יעמוד במיקום המרפק הטבעי שלך. תוכלו לעשות זאת על ידי התאמת גובה הכיסא שלכם ושימוש במשענת רגל לתמיכה נוספת או התאמת גובה השולחן. השולחן צריך להיות בגובה המרפק סביב תנוחת ישיבה ועמידה.


כיסאות ארגונומיים

אם עדיין אין לך את התקציב לשולחן או שולחן חדש, הנה פריצה שעשויה להועיל לך. עידוד הכתפיים להיות למטה ונינוח, המרפקים לצד ופרקי כף היד ישרים זה המטרה.

התותבים - עכבר ומקלדת

כשמדובר בעכברים ובמקלדות, תרצה לקחת בחשבון:


גודל גוף (רוחב הכתפיים, גודל היד, אורך האצבע)

אי נוחות (מיקום, חומרה, תדירות)

משימות חובה (הקלדת / עוצמת ריכוז, משך זמן, שימוש לוח מקשים מספרי)

סגנון הקלדה (מיומן לעומת ציד וניקור)

מידת יד (שמאל, ימין, אמביסטסטרוס)

אתה יכול לקבל עכברים אנכיים, עכברים מתכווננים, עכברים מעורבבים ומכשירי הצבעה מרכזיים בין היתר. אנשים רבים יסתדרו בעכבר רגיל, אך אם תרצו להעלות את תנוחת העבודה שלכם, במיוחד אם אתם עובדים על המקלדת והעכבר במשך שעות ארוכות, אזי לקבל לעצמכם עכבר טוב באמת יהיה שווה את ההשקעה (אותו הדבר עבור המקלדת שלך). השאירו לשמור על המקלדת והעכבר קרובים אליכם, כדי למנוע מתיחות מיותרות.


המחשב הנייד \ מסך

לבסוף, מומלץ להציב את המחשב הנייד או המסך בגובה העיניים או ממש מתחת. אם אתה משתמש רק במחשב נייד, חשוב לממן עמדת מחשב נייד מתכווננת בגובה ובזווית. זה יעודד תנוחת ראש וצוואר טובים יותר וגם יעודד אותך לשבת ימינה בכיסא ולקבל את התמיכה המלאה של משענת הגב. מסכי מחשב נייד הם די קטנים בימינו ולכן צירוף צג חיצוני שהוא גדול יותר בגודל עשוי להועיל יותר. תרצה לקחת בחשבון את גודל הצג כשמדובר בשולחן העבודה המתכוונן. ככל שהצג שלך גדול יותר, כך אתה צריך להיות רחוק יותר כדי שתוכל לראות את הפרט המלא על המסך שמשמעותו שולחן כתיבה גדול יותר. אתה יכול לכוון לשני צגים בגודל 21 אינץ 'או אחד בגודל 30 אינץ'.


לסיכום:

התחל בזיהוי נקודות כאב ביום העבודה הרגיל שלך והתחל לבצע שינויים משם.

הטמיע כיסא ארגונומי ממש טוב. ככל שתוכלו לבלות יותר, זה יימשך זמן רב יותר ואיכותי יותר.

שקול את השולחן או השולחן שממנו אתה עובד. כמה שטח יש לך ובאיזו גובה זה. עדיפות לשולחן מתכוונן חשמלית.

הדבר הבסיסי ביותר שאתה יכול לעשות כדי להשיג תנוחה טובה יותר הוא להשיג לעצמך ערכת מחשב נייד שהיא מעמד למחשב נייד, ומקלדת ועכבר נפרדים.

שמור את המקלדת והעכבר קרוב. אם ברצונך למזער את הכאבים והכאבים, זהה את המקלדת והעכבר הנכונים עבור קומתו, גודל היד והמשימות שלך.

לבסוף, מקם את הצג או המחשב הנייד בגובה העיניים או ממש מתחת ושמר אותם במרחק של זרוע כשאתה מושבת לאחור בכיסא הארגונומי שלך בנוחות.

אני בטוח שזה מיותר לציין, אך כשאתה נראה להגדיר את סביבת העבודה שלך עם ציוד טוב יותר ולזהות את השינויים שאתה צריך לבצע, וודא שתנועתיות תהיה גם בעדיפות. יצירת מרחב בו אתה מעצב נושאים החוצה ולכן הוא יכול לעבוד עם בריאות וביצועים טובים יותר הוא חיוני, אך זה עובד רק אם אתה מאפשר לגופך הזדמנות לזוז במהלך היום.


"הגוף שלנו תוכנן לחיות בכוח המשיכה כמכונת תנועה תמידית."

כיסאות משרדיים מעוצבים

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page