top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

איך לעצב את סביבת העבודה הביתית החדשה.

עודכן: 5 בפבר׳ 2021

קירסטי אנגרר היא ארגונומית מקצועית בחברת FLOKK נורווגיה, עוזרת לאנשים וארגונים לנווט במקום העבודה המשתנה ללא הרף, מספקת הערכות, ייעוץ והשתלמויות כיצד להפוך את הסביבה בה אתם עובדים למושלמת עבורכם, כיסאות ארגונומיים ושולחנות מתכווננים חשמלית.

עם העלייה המהירה בעבודה מהבית בחצי השנה האחרונה, הזמנו את קירסטי לשתף אותנו בכמה עצות מועילות כיצד ליצור בצורה הטובה ביותר סביבת עבודה ביתית ובריאה, תהיה הנסיבות או מגבלות המרחב שלך.

"ארגונומיה כוללת שיפור הביצועים שלך באמצעות עיצוב טוב, תוך שמירה על בטיחותך ובריאות."

פירוש הדבר הוא שעליך לראות מבט ממעוף הציפור על המרחב בו אתה מוצא את עצמך עובד עכשיו ולזהות מה עובד ומה לא עובד. זה דבר שלא צריך להיעשות רק עם תחילת השינוי (רמז לכל העולם העובד מהבית) אלא באופן רציף.

אינך צריך להעריך את סביבת העבודה שלך כל יום עד סנטימטר מחייה, אבל אתה בהחלט צריך לשקול איך אתה מרגיש באופן יום-יומי. האזנה לגופך, האזנה לו באמת, דורשת מחויבות של זמן ואנרגיה. דרוש מאמץ אמיתי כדי לשקול את השפעת בריאותך ורווחתך על ידי הסביבה שלך, עומס העבודה שלך, התוכן שאתה צורך והציוד בו אתה משתמש.

לעתים קרובות אנו עוברים את החיים מיום ליום, בלי לחשוב באמת על מה שעשינו, איך הרגשנו, השלמנו את רשימת המטלות שלנו, האם הרגשנו שהגשמנו, האם היה לנו קצת זמן לעצמנו, האם יצאנו לטבע בקרוב.

מה שקורה כשאנחנו לא עושים זאת הוא, אנו מתחילים להאשים את המחלות שלנו, את אי הנוחות שלנו, את החרדה שלנו מאחרים או לעיתים קרובות יותר מאשר את העבודות שלנו ואת הציוד בו אנו משתמשים.

מה שהייתי רוצה שתעשה זה להשיג עט ונייר, לצייר מעגל ולבחור יום אחרון, יכול להיות לפני יומיים, יכול להיות אתמול או יום בשבוע שעבר. המעגל הזה מייצג את אותו יום ואני רוצה שתציינו את כל מה שעשיתם בו מהרגע שהתעוררתם ועד לרגע שהלכתם לישון. הכל. שגרת הבוקר שלך, מערך העבודה שלך, איזו עבודה עשית, כמה הפסקות היו לך, באיזו תדירות התרחקת מהמכשיר, מתי סוף סוף הפסקת לעבוד, שגרת הערב שלך.

לאחר שעשיתם את זה, תוכלו לשאול את עצמכם כמה שאלות על סמך אותו יום. הנה כמה דוגמאות שתתחילו.

תארו איך הרגשתם עם היום הזה.

יש לך שינה טובה לילה קודם?

האם הצלחת לשמור על ערנות?

האם סבלת מאי נוחות, כאבים או כאבים?

האם חשת המום\ה או לחוץ\ה? אם כן, מה גרם לך להרגיש כך?

האם הצלחת לצאת לטבע? כמה זמן?

האם הצלחת להיכנס לתנועה כלשהי או להתעמל? (30 דקות ומעלה)

האם הצלחת לזכות ב"אני זמן "? (מה שזה אומר לך)

האם הרגשת פורה בעבודה?

האם סיימת את יום העבודה שלך בהגשמה?

מה צריך להשתפר ביום שלך כדי להועיל לרווחתך?

מה אתה יכול לעשות כדי להתחיל לבצע שינויים אלה?

הסיבה שמשימה זו חשובה לבצע, במיוחד עם תחילת השינוי הגדול היא לעזור לך לתת לך מושג טוב יותר מה אתה עושה יום-יומי וכיצד תוכל לבצע כמה שינויים שיעודדו בריאות ורווחה טובים יותר. . שינויים מצטברים קטנים יהפכו בסופו של דבר לשינויים גדולים ואז להרגל.


במהלך החודשים האחרונים, אנשים בכל מקום נאלצו לשנות היכן הם מבצעים את עבודתם וכיצד הם מבצעים את עבודתם. שינויים קטנים מתרחשים בכל מקום. השימוש בקרשי גיהוץ כתחנות עבודה עומדות, ערימות ספרים להעלאת מסכים וכריות בכדי להציע תמיכה מותנית. בתחילת המעבר לעבודה מהבית, צעדים אלה היו חשובים לנקוט כפשרה כדי לאפשר לרבים מאיתנו לעבוד מהבית בלי לפגוע בעצמנו.

כיסאות מעוצבים, שולחנות מתכווננים

המאמר נלקח מחברת FLOKK אשר אנו הנציגים שלה בישראל

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page