top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

שולחנות עבודה חשמליים - הדור הבא בשולחנות עבודה.


#שולחן_עבודה... מה כבר ניתן לבקש משולחן עבודה שעוד לא חשבנו עליו? הוא חייב להיות גדל מידות, על מנת שנוכל להערים עליו את כול הניירת הבלתי נדלית והתיקיות, שיהיה בו מקום למסך מחשב ומקלדת, וחשוב שהוא יהיה נוח לנו לעבודה. אבל השולחנות אותם אנו מכירים מימים ימימה, אינם נוחים לנו לעבודה ולכן, בשל הישיבה ושינוי תנוחות אנו מתלוננים לא פעם על כאבים אשר מקורם בשלד – כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי מרפקים ועוד. ואם כך, הגיע הזמן לחשוב על פתרון אחר: #שולחנות_עבודה_חשמליים – הדור הבא בשולחנות עבודה.


שולחן עבודה מתכוונן

ארגונומיה

כאשר אנו מדברים על שולחנות חשמליים מהדור הבא, מילת המפתח כאן היא ארגונומיה.

מוצרים ארגונומיים מסוגים שונים מיוצרים על מנת להקל על האדם בעבודה, אך במיוחד לאלה שיושבים שעות במשרד אל מול מסכי מחשב, מדובר על יצירת פינת עבודה בריאה וטובה יותר.

יש להתייחס בכובד ראש לתפקיד העובדים אשר מוקנה להם בהתאם לסוג עבודתם, כאשר השולחן הוא האביזר הראשי בו הם עושים שימוש, והאם מידי פעם יהיה עליהם לשנות תנוחה.


ארגונומיה בעבודה

התאמת השולחן לעובדים

את שולחנות העבודה החשמליים, תוכלו לכוון לאיזה גובה שתירצו, בהתאם לדרישות העובד, כך שהוא לא יצטרך לשבת עם גב כפוף או גב מתוח מדיי.

שולחנות חשמליים, מאפשרים גם עבודה נוחה לנשים בהיריון, ולאנשים הסובלים מנכויות שונות, ובשל התאמתם המושלמת לצורכי בני אדם עובדים, גם יעילותם של העובדים גדלה, וכך הם גם מחסירים פחות שעות עבודה.

ניתן למצוא מגוון רב של שולחנות עבודה חשמליים. שולחן עמדת עבודה ארגונומית מהודר, שולחנות מתכווננים, שולחנות עבודה מודולאריים בעלי גובה משתנה, ועוד סוגים רבים. מומלץ לקרוא ברשת עוד על נושא הארגונומיה, מדוע הוא חשוב לסביבת עבודה בריאה, נעימה ואשר נוח לעבוד בה.

כיום, בשל שעות מרובות בהם עובדים רוב המועסקים, הרי הם נמצאים רוב הזמן מחוץ לבתים, חייבים לדאוג להם לסביבת עבודה אופטימאלית. נכון המוצרים הארגונומיים והשולחנות החשמליים עולים יותר, בהשוואה למוצרים דומים שאינם כאלה, אבל הם מוכיחים את נחיצותם כבר בתחילת העבודה.


עבודה ארגונומית

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page