top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

חברת FLOKK מציגה: פתרונות ישיבה המסייעים בהורדת טביעת הרגל הפחמנית שלך.




המטרה שלנו היא ליצור ישיבה באיכות גבוהה עם טביעת רגל פחמנית מופחתת משמעותית - הפחתת פליטות, שאנו מעבירים ללקוחותינו המעוניינים להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם.


הגישה ההוליסטית של חברת FLOKK לוקחת בחשבון כל היבט של הסביבה - מהחומרים שבהם אנו משתמשים ועד לאופן שבו אנו מייצרים את העיצובים שלנו, התנאים בהם עובדים העובדים שלנו ותוחלת החיים המלאה של המוצרים שלנו.


אנו להוטים לחלוק את הרעיונות שלנו לגבי בחירת הישיבה הנכונה כדי להוריד את טביעת הרגל הפחמנית שלך.


מה הופך את הרהיטים שלנו לבר קיימא?

שימוש בחומרים הנכונים

אנו מגדילים כל הזמן את כמות הפלסטיק הממוחזר, האלומיניום והפלדה שאנו משתמשים בהם. חומרים ממוחזרים הם כמעט תמיד פחות אינטנסיביים להכנה בהשוואה לחומרים בתוליים, והשימוש בהם צורך יותר פסולת ממה שהוא יוצר. שני הגורמים הללו מורידים את ההסתמכות שלנו על משאבי טבע, ומגנים על עתיד הפלנטה שלנו.

אנו גם נמנעים משימוש בחומרים רעילים, מה שהופך את התנאים במפעלים שלנו לבריאים יותר ומפחית באופן משמעותי את כמות הכימיקלים שמשחררים הרהיטים שלנו לסביבת העבודה שלך (VOCs). זה עוזר להפחית את כמות הזיהום הנובעת מתהליך הייצור שלנו, מקדם את בריאות הלקוחות שלנו והסביבה.




נועד להחזיק מעמד,

רהיטי Flokk מיוצרים לטווח ארוך, מהונדסים בצורה מדויקת באיכות הגבוהה ביותר במתקנינו השונים, מגיעים עם עד 10 שנות אחריות כסטנדרט. עמיד ומיועד לפירוק, אנו מעצבים את הרהיטים שלנו כך שיחזיקו מעמד עוד יותר, עם רכיבים בלויים המתוקנים או מוחלפים בקלות, אפילו ריפוד.

המשמעות של זה עבור הלקוחות שלנו היא כיסאות ביצועים גבוהים שהם יכולים לסמוך עליהם במשך שנים רבות ללא צורך בהחלפות יקרות, מה שמוריד את עלות הבעלות הכוללת.


שרשראות אספקה ​​מקומיות

בשנת 2022, הערך של 89% מכל החומרים שנרכשו המשמשים בייצור בשלושת מתקני הייצור העיקריים שלנו נבעו מאירופה וכמעט 50% בתוך סקנדינביה עצמה, מה שמפחית את הפליטות מתחבורה ממושכת. 100% מהספקים שלנו חייבים גם לחתום על חוזה קוד התנהגות המבטיח תנאי עובדים בריאים ומאושרים של הספקים שלנו. אנחנו גם עושים הרבה כלי עבודה בתוך הבית, מצמצמים את הצורך בשותפים לייצור חיצוניים, ומאפשרים לנו לייצר רכיבים באמצעות אנרגיה מתחדשת.

זה נותן לנו גמישות רבה יותר בכל הנוגע לשמירה על אספקת חלקי חילוף. זה גם אומר שפעולות הייצור וההובלה שלנו מושפעות פחות מגורמים גלובליים חיצוניים, מה שמבטיח זמני אספקה ​​אמינים ללקוחות שלנו.


טביעת רגל פחמנית מינימלית

התוצאה של גישה זו היא רהיטים עם טביעת רגל פחמנית נמוכה משמעותית מהממוצע, ללא ירידה באיכות, בנוחות ובביצועים.

למעשה, לרבים מהעיצובים הנמכרים ביותר שלנו יש הצהרות מוצר סביבתיות (EPDs) ISO 14025, מסמכים המאפשרים לך לראות בדיוק ממה המוצרים שלנו עשויים ומה טביעת הרגל הפחמנית שלהם, מה שמאפשר לך לבצע בחירות בר קיימא עבור הרכישה שלך.


סיפורי הקיימות האחרונים שלנו

עיצוב פנים שמספר סיפור - עם Romlaboratoriet

האדריכלים הנורבגיים Romlaboratoriet על איך עיצוב סביבת עבודה בר קיימא יכול להיות משחרר יותר מאשר מצמצם, ולעזור ליצור חללי עבודה עם נרטיבים ייחודיים - לחצו כאן


חקיקה חדשה פירושה שהקטנת טביעת הרגל הפחמנית שלך חשובה מאי פעם

חקיקה חדשה מחייבת יותר חברות מאי פעם לחשוב ברצינות על מאמצי הקיימות שלהן. אנו בוחנים מהם החוקים הללו, על מי הם משפיעים ומה עסקים יכולים לעשות כדי להפחית את השפעתם הכוללת על הסביבה.


פלוק זוכה בפרס "בונה המותג של השנה" בפרסי תעשיית העיצוב הנורבגית

פלוק זוכה להכרה על הצבת סטנדרט חדש לעיצוב רהיטים באיכות גבוהה ובר קיימא, מתעשיית העיצוב הנורבגית בכנס פרסים שנתי - לחצו כאן

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page