top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

כיצד לבחור את השולחן המתאים ביותר

עודכן: 1 בנוב׳ 2021

בחירה של שולחן עבודה טוב היא בחירה מכריעה בנוגע לקריירה שלנו. אנו יושבים מולו שעות ארוכות, ולכן נוחות השולחן ותכנון נכון של מרחב העבודה הם פרמטרים שיש לתת להם את מלוא תשומת הלב. בבחירת השולחן, ישנם כמה היבטים שכדאי לבחון:

מטרת השולחן- לפני הכל וודאו מה הולך להתרחש על יד שולחן העבודה. אופי השולחן עשוי להשתנות מאוד לצרכים שונים. עבודה עם מחשב בלבד תדרוש שולחן לא גדול מאוד, לעומת סרטוט, או עבודה עם מסמכים כתובים. חשבו האם אתם מתכננים לבצע גם חשבונות ביתיים על יד השולחן, או לאכול לידו, ולפי כך תדעו פחות או יותר מה צריכים להיות ממדי השולחן.

מה יהיה מונח על השולחן- כדי לדעת מה גודל השולחן שתרכשו, חשבו קודם כל מה הוא עומד להכיל, ומה אתם מתכננים למקם עליו. זה יכול להיות מסך המחשב, מסמכים, כלי סרטוט או כתיבה. חשוב שיהיה מספיק מקום לכל כדי שלא תצטרכו להרגיש שאתם דוחסים ומעמיסים על מרחב העבודה.

מיקום השולחן- את שולחן העבודה מומלץ למקם תחת חלון, אשר יקרין אור לתוך החדר, ועל השולחן, אך יבוא מאחורי מסך המחשב כך שלא יהיו השתקפויות. כמובן שמומלץ ששולחן העבודה ימוקם בחדר ניטרלי בו לא תתקלו בהפרעות חיצוניות. מדדו את המקום הפנוי לשולחן לפני שאתם פונים לרכוש אותו, כך שהשולחן יתאים בדיוק ולא יישאר מקום מבוזבז.

נוחות ובריאות בסביבת העבודה- זכרו שתבלו שעות ארוכות מול שולחן העבודה שלכם ולכן הנוחות היא גורם מרכזי בבחירת השולחן. במידה ויש לכם כיסא, קחו אותו בחשבון, וחשבו האם הוא מתאים לגובה השולחן, והאם ניתן לכונן אותו. ישנם גם שולחנות מתכווננים. במידה ועדיין אין לכם כיסא, חשוב שבקניית הכיסא תתחשבו בגובה השולחן ובנוחות. סביבת עבודה נוחה ומותאמת תתרום לבריאותכם ותקל על עבודה בשעות ממושכות


שולחן עבודה חשמלי, שולחן מתכוונן חשמלי, המשרד הביתי החדש

שולחנות חשמליים

קיימים דגמים שונים של שולחנות חשמליים.

אם אתם מחפשים שולחן חשמלי, תוכלו למצוא מגוון של אפשרויות שונות, גדלים ודגמים מסוגים רבים. בדומה לפתרונות ההרמה, המוצעים כיום בשוק, גם בתחום זה משתלבת טכנולוגיה מתקדמת, שמציעה מוצר איכותי ומוביל המספק מענה לצרכים רבים.

שולחנות אלו יכולים לשמש בעלי מקצוע במגוון של תחומים, וכמובן גם להשתלב בבית או בכל חלל אחר - בפינת עבודה או בחדר המשפחתי.



למי זה מיועד

את השולחנות החשמליים ניתן, כאמור, לשלב בכל חלל והם מהווים פתרון מצוין לצרכים שונים. שולחנות חשמליים יכולים לשמש לעמדת עבודה - שולחנות משרדיים, אותה ניתן לכוון בהתאם לצורך ולהתאים לאזור שבו היא ממוקמת. שולחנות אלו משמשים כפתרון ארגונומי, המותאם באופן מלא ומציע נוחות מרבית. הם מתאימים למשרדים, לבעלי עסקים וגם לבתים פרטיים, המעוניינים בפינת עבודה נוחה. אפשר להעלות או להוריד את השולחן, לכוון אותו לכיוונים שונים ואף גם להוסיף לו פלטות להנחת מסך מחשב או כל פריט אחר. שולחנות חשמליים משתלבים בתחומים נוספים ויכולים גם לשמש כפתרון הרמה מצוין במפעלים לצורך העלאת והרמת סחורה אל גובה רב ובאופן בטווח ויעיל. מתקנים אלה, בדומה למלגזות חשמליות, למשל, מותאמים באופן אישי לצרכיו של כל מפעל או כל ארגון על מנת להציע את הפתרון המתאים והטוב ביותר.


אז כיצד לבחור את השולחן המתאים ביותר

בדומה לבחירת כל מוצר, גם בבחירת שולחנות חשמליים חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק דגמים שונים בטרם בוחרים את השולחן שבו מעוניינים. השוק מציע כיום מגוון רחב מאד של אפשרויות, כשאת כל אחת מהן ניתן להתאים באופן המדויק ביותר לצרכיו של העסק, החברה או הבית. מומלץ לפנות אל חנות או חברה, בעלת ניסיון בתחום פתרונות ההרמה ומוצרים מסוג זה ובעזרת נציג מטעמה לבחון את הדגמים השונים, הקיימים בשוק. חשוב לוודא שמדובר במוצר איכותי ועמיד מאד כדי להבטיח שישרת אתכם למשך זמן רב ויציע את רמת הבטיחות הנדרשת. אם מעולם לא השתמשתם במוצר כזה, כדאי לכם להתנסות בו מעט ולבדוק את אפשרויות ההפעלה השונות שלו. ודאו כי אכן הוא עונה לכם על הצורך ושאופן הפעלתו ברור ואיננו מסובך עבורכם.


שולחן משרדי, שולחן משרדי חשמלי מתכוונן

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page