top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

מה הופך את כיסא המשחק לכיסא המושלם?

עודכן: 1 בנוב׳ 2021


כיסא ישיבה עמידה

בואו נודה בזה - משחקי מחשב פירושם הרבה המון זמן בישיבה.

אלא אם כן אתה חובב אוקולוס VR, רוב זמן המשחק שלך יושקע בכיסא, וכידוע, תקופות ממושכות של התנהגות ישיבה לא נהדרות עבורך.

אז מה הופך את כיסא המשחק לכיסא המושלם?

כיסא משחק לגיימרים

מה שאתה יושב עליו חשוב לא פחות ממה שאתה משחק, ולעתים קרובות יש לו חיים ארוכים יותר מהקונסולה או מתקן המשחקים שלך, אז זה הגיוני שאתה צריך להשקיע. אם אתה מתכוון להוציא 2500 עד 4000 ש"ח על הקונסולה שלך, אולי אפילו 400 ש"י על מקלדת ארגונומית, למה לבזבז רק 300 שקל על הכיסא שלך?


אמנם יש כמות עצומה של כסאות בשוק, מכיסאות משרדים כלליים במחירים נמוכים מאוד ועד לכיסאות קטיפה יוקרתיים המשווקים במיוחד למשחקים, חשוב לדעת לפני שתחליט.

בין אם אתה משתמש שולחן עבודה למחשב או נגן קונסולות, ישנם דברים מסוימים שכיסא חייב להיות מסוגל לעשות בכדי למנוע ממך לפתח בעיות בריאותיות חמורות שיכולות להיות להשפעות עוד הרבה בעתיד שלך.


כאן אנו עוברים על כמה מהדברים שכדאי לחפש כשאתה מבצע את הרכישה.

כיסא המשחק הטוב ביותר ישקול כל אחת מהנקודות הללו.

כיסא ישיבה ממושכת

הארגונומיה

ברוב המובנים, כסאות המשחק אינם שונים מכיסאות משרדיים, ויש כמות עצומה של נתונים ומחקרים על הקשר בין ישיבה לבריאות. הכיסאות צריכים להיות מתכווננים לגובה, בעלי גלגלים לתנועה על הרצפה, משענות יד ותמיכה המותני.

באופן אידיאלי, הם צריכים לעודד תנועה רבה ככל האפשר כדי להילחם בהשפעות של התנהגות בישיבה, ובמקרים מסוימים, לתת לך לתקשר חזותית עם אנשים אחרים שאתה משחק איתם. אם אתה משתמש באביזרים יוצאי דופן יותר כמו גלגל הגה, ג'ויסטיק או ציוד VR, ייתכן שתרצה עוד קצת תנועה וגמישות בכיסא שלך.


סִגְנוֹן

מקום בו כסאות משרדים נופלים באופן קבוע מאחורי כסאות גיימינג מסורתיים הוא גורם הסגנון - הם פשוט לא נראים טוב.

צבעים קלים, חוסר התאמה אישית וחוסר נראות בעולם המשחקים פירושם שהם לא מושכים כמו חלופות ארגונומיות יותר.

כסאות גיימינג המיועדים למטרה משווקים במיוחד לגיימרים ולכן יש להם את הסטיילינג המתאים.

אבל זה לא חייב להיות המקרה. הערכה הולכת וגוברת של הום סטיילינג לכיסאות משרדיים, עם מגוון רחב של צבעים, בדים וסגנונות הקיימים כיום בשוק, במיוחד כאשר העבודה מהבית הופכת פופולרית יותר.


אֲרִיכוּת יָמִים

היבט מרכזי שיש לקחת בחשבון הוא כמה זמן הכיסא שלך יחזיק מעמד. כיסא בסך 400 ש"ח עשוי להיראות יפה בתמונת התצוגה המקדימה, אך לאחר מספר חודשים שימוש, הסדקים מתחילים להופיע.

הוצאה קצת נוספת יכולה לעשות את ההבדל ובטווח הארוך, עשויה לחסוך לכם כסף אם לא תצטרכו לבצע רכישה שנייה כעבור שנה. אם אפשר חפשו אחריות - כמה שיותר זמן טוב יותר. אם אתה יכול למצוא כיסא המציע לפחות 5 שנות אחריות, אתה יודע שאתה מקבל תמורה טובה וההשקעה שלך מוגנת לעתיד.


כסאות גיימינג מובנים למטרה

עבור גיימרים מזדמנים, אתה משתמש בכל מה שיש, ספה היא בדרך כלל ברירת המחדל, ועם זמן משחק קל עד בינוני, זו בדרך כלל לא בעיה.

כאשר אתה מתחיל לשעון את השעות, עליך להתחיל לבדוק אפשרויות אחרות.

כיסאות

יש הרבה כסאות משחק בשוק, והם מגיעים עם כל מיני אביזרים כמו רמקולים מובנים, מחזיקי כוסות ונרתיקי בקר, אך רבים מהם אינם מספקים את הצרכים הארגונומיים הבסיסיים שלך. הרבה מושבים המעוצבים על מושבי מכוניות ספורט עשויים להרגיש בנוח, אך הם יושבים ונטועים להפליא. חלק מהמושבים בסגנון 'ילד עצלן' נוחים באותה מידה ונעימים לעין, אך שימוש ממושך עלול לגרום למתיחות בצוואר ובגב.


כאשר אתה מעיין בביקורות על כסאות משחק ברשת, אתה מוצא הערות שליליות רבות, בדרך כלל בנוגע לאיכות בנייה ירודה, בעיות נוחות או חוסר עמידות. מכיוון שרוב הכיסאות הללו הם רכישות חד פעמיות, אין האינטרס של היצרן לוודא שמוצריהם ברמה הגבוהה ביותר.


כסאות משרד דינמיים

היריבה הגדולה ביותר לכיסאות המיועדים הללו היא כסאות משרדיים.

הם נבנו לעיתים קרובות על סמך ניסיון של עשרות שנים ותוכננו לשימוש של 8 שעות ביום, והם יכולים לספק נוחות רבה כמו גם תמיכה במותניים ובצוואר. הם מתאימים גם לשימוש כללי בבית, כולל משרדים ביתיים, מה שהופך אותם לפתרון רב-תכליתי יותר.




כיסא משרדי מעוצב

RH LOGIC


המותג השוודי RH כולל מגוון כסאות הבנויים על עשרות שנות ניסיון ארגונומי, והם אידיאליים למשחקים

שולחנים.

ההיגיון RH ו- RH Mereo הן בחירות מוצקות. תומכות המותניים, הצוואר והזרוע מתכווננות לחלוטין, הם אידיאליים למשחקים שולחניים ממושכים ומגיעים במגוון צבעים ובדים שתואמים את הסביבה שלך.


למרות שבקצה הגבוה יותר של סולם המחירים, הם מגיעים עם אחריות ל -10 שנים כסטנדרט, ובממוצע הם פונקציונליים לחלוטין במשך 16 שנים ומעלה.



מפתחי Candy Crush King הם מעריצים גדולים של RH, המשתמשים ב- RH Logic במשרדיהם בשוודיה.

כיסא אוכף

HÅG CAPISCO

אם אתם מחפשים משהו בסגנון ייחודי,

המותג הנורבגי HÅG מייצר מגוון כיסאות שדורשים התאמה מינימלית תוך מתן תנועה מקסימלית, נוחות ותנוחת ישיבה בריאה.

ה- HÅG Capisco ו- HÅG Capisco Puls הם כיסאות מסוגננים ורב-פונקציונליים, הזמינים במגוון צבעים, ואפילו תוכלו להתאים אישית את Capisco עם הבדים שלכם.

יתרון גדול עם כיסאות HÅG הוא שהם מעודדים באופן פעיל תנועה, בגלל הקונספט הייחודי של HÅG in Balance. העיצוב הפתוח שלהם מאפשר גם תנועה מעולה וגמישות בגוף, עם אפשרות לשבת קדימה או אחורה בנוחות. העיצוב הפתוח על משענת הגב מעולה גם לנגינת גיטרה או לתופף בתופים.




BMA Secur24

חברת Secur24 של המותג ההולנדי BMA נבחרה לאחרונה על ידי מומחי הארגונומיה הטובים בעולם לכיסא המשרדים היוקרתיים הטובים ביותר.

תוכנן במקור לשימוש 24/7 במוקדי בקרה וחירום,

לא משנה כמה זמן אתה יושב עליו, הוא פשוט נוח.


פופולרי יותר ויותר בשוק המשתמשים הביתיים, הוא מרופד בכבדות, מגיע עם ריפוד דוחה לכלוך ומתכוונן מאוד. מסוגל להתמודד עם משקל משתמש של עד 150 ק"ג, זה קצת ערכה ופתרון ללא פשרות עבור הגיימר האמתי.

לחברה ישנה גם ליין של כיסאות חכמים עם חיישנים במנח המושב אם המשתמש יושב במצב גרוע, הכיסא גורם לו להיות מודע לכך. רטט מציין מתי אתה יושב יותר מדי זמן במצב מחמיר פיזית!


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page