top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תניגי ארגונומיה מתקדמת

רעיונות לעיצוב פנים קיץ מעוררי השראה לבית שלך

עודכן: 27 באפר׳ 2023


יש לנו כמה רעיונות נהדרים בשבילך להשתעשע בעיצוב הבית שלך, בכל חדר, כדי להוסיף קצת אווירה רעננה ותחושת קיץ גם בימי החורף.

עיצוב הבית, כיסא ארגונומי

חילופי העונות הם הזדמנות מושלמת לשחק עם נושאי עיצוב פנים, ואין טוב יותר מתחילת הקיץ.

ימים ארוכים ומוארים יותר וההבטחה של חברים ובני משפחה שיבואו לבקר יכולים לתת לך את המוטיבציה להפוך את הבית שלך לחמים ומרומם כמו בחוץ.

וכיוון שרבים מאתנו עדיין עובדים מהבית בעתיד הנראה לעין, עכשיו זו ההזדמנות להוסיף קצת אופי קיץ למשרד הביתי שלך כדי להאיר את יום העבודה שלך.


"עכשיו זה הזמן לשנות דברים בבית. אחרי חורף ארוך ומייגע, מהפך מהיר יעזור להרים את מצב הרוח, במיוחד אם תמשיך לעבוד מרחוק". אומרת ג'ני קאקודאקיס, מייסדת ומנהלת קריאייטיב של אתר הפנים עטור הפרסים Seasons in Colour, שממשיכה;


"בכל הנוגע לצבעים, אני מעדיפה צבעים חמים ואדמתיים: טרקוטה, חום וחול הם צבעים שמזכירים לי חגים בשמש.

זוהי פלטה רגועה שתהיה בביתך וכזו שאתה יכול לעבוד איתה בקלות אם הבית עכשווי או בעל מאפיינים תקופתיים. הוא גם מאפשר ריבוד והוספת עומק בחדר."


מחופים חוליים ועד יערות טרופיים, או פולחן מוחלט לשמש, אנו חולקים אתכם את מגמות העיצוב המובילות שלנו לעקוב אחריהם, כולל כמה רעיונות נהדרים על רהיטים להוסיף לסביבתכם כדי להתאים לטרנדים הללו.


עיצוב פנים

מחפשים את חוף הים

יצירת אווירת החוף בבית היא טרנד עיצובי קיץ קלאסי. חשבו על גווני אוקיינוס ​​של כחול, מרויאל לירוק ים, בשילוב עם צהוב חול. כמו ברוב הרעיונות לעיצוב פנים בקיץ, תרצו לשמור על קירות בהירים ככל האפשר (לבן הוא בחירה מצוינת), אבל משחק עם רהיטים ואביזרים יכול להוסיף את כתמי הצבע המעניקים לכם את האפקט הימי והחוף הזה.


בכל הנוגע לרהיטים, יש לנו מגוון של בדים הן בקולקציות הסטנדרטיות שלנו (זמינות לשימוש בכלי העיצוב המקוון שלנו) והן בקולקציות המורחבות (צור קשר עם אולם התצוגה המקומי שלך לפרטים נוספים) הזמינות בכל הכיסאות שלנו, כולל מעטפת כחולה פנטסטית צבעים על כיסאות RBM Noor ו-HÅG Capisco Puls שלנו.


כיסאות משרדיים ארגונומיים

תכניסו את החוץ פנימה

בילינו הרבה זמן בחוץ בקיץ, כך שהחזרת חלק מזה תוכל ליצור את האפקט הפנימי העונתי הזה. צמחי בית עומדים גבוהים, יצירות אמנות מדהימות או צמחים מזויפים מציאותיים הם הדרך המושלמת להוסיף את האפקט הזה, אבל אתה יכול לעשות את זה גם עם הרהיטים שלך.


ירוקים שופעים ותוססים ועצים טבעיים וגוונים צהובים עוזרים לך לאמץ את הקיץ. שילובם עם רקע לבן מאפשר לצבעים לצוץ ולעצור את תחושת היער מלהפוך לשלטנית. בחרנו כמה מהבדים והעיצובים האהובים עלינו למטה כדי לתת לך כמה רעיונות ליצירת נושא זה בבית שלך.


עיצוב הבית, כיסאות ביתיים ארגונומיים

סיבים טבעיים לחלוטין

סיבים טבעיים נמצאים בשימוש בדרכים מעניינות יותר מאי פעם, והם נהדרים לגרום לבית שלך להרגיש טבעי, כפרי ומרגיע. הם מוסיפים מרקם, הם לרוב עמידים, והגוון הניטרלי שלהם הופך אותם לבני לוויה עבור ערכות צבעים רבות. הם גם מוסיפים מגע של ימיים (חשבו על חבלי ספינות) כדי להחמיא לנושא חופי.


"השתמש בריהוט רך כדי לסמן את המעבר למזג אוויר חם יותר ולימים ארוכים יותר." אומרת ג'ני ומוסיפה; "לדוגמה, אני תמיד מחליף כריות קטיפה לכריות פשתן במהלך האביב/קיץ."


פלוק עובדת עם מגוון חברות טקסטיל מעולות המציעות בדים אותנטיים כולל עיצובי צמר עם עומק ופרטים מעולים. שמנו כמה דוגמאות על הלוח שלנו למעלה, אבל יש עוד הרבה יותר זמינות הן בקולקציות הסטנדרטיות והן בקולקציות המורחבות שלנו.


כיסא ארגונומי מיוחד, שולחן חשמלי מתכוונן

טיפים

לבן הוא החבר שלך: שימוש בלבן יכול להאיר כל חלל, ושימוש בלבן כצבע השולט יכול להחמיא לכל אחת ממגמות העיצוב הנ"ל.


צלצולים של צבע: צניחה של צבע נועז היא דרך מצוינת להוסיף אופי לעיצוב מושתק אחרת.


מתכות מבריקות: כשהשמש בחוץ, מתכות זורחות. איזו דרך טובה יותר להפוך את הפנים שלך לנוצץ מאשר עם כמה חתיכות של מתכות מלוטשות כמו ברונזה או נחושת.


ריהוט אופנתי לבית ולמקום העבודה

ב Flokk 'בית המותגים' מציע מבחר רחב של רהיטים מכילים וברי קיימא, שנעשו בשיתוף פעולה עם מעצבים מהוללים בינלאומיים. עם מבחר רחב של בדים, חומרים ואפשרויות, יש באמת משהו לכל סגנון.


כנסו לאתר האינטרנט שלנו היום https://www.niggi.co.il/hag-capisco-chair , שבו תוכל להתאים אישית את הכיסאות שלך באמצעות כלי העיצוב המקוון שלנו.

150 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page